Koningsdag 2019 was een groot succes

Samen met tientallen vrijwilligers en ondernemers van Hoevelaken hebben we een fantastisch feest georganiseerd.

De dag begon al vroeg voor onze vrijwilligers, podiumbouwers en tentenbouwers. In de stromende regen werkten zij snel door om alle activiteiten voor te bereiden.
Om 11 uur begon het officiële programma en gelukkig brak op datzelfde moment de zon door. Terwijl de eerste kinderen hun koopwaar uitstalden op de kindervrijmarkt, startten de senioren met een heerlijk kopje koffie en tompouce in de grote tent.

Om 12:30 uur was het tijd voor de officiele opening van Koningsdag Hoevelaken door Burgemeester Renkema en gevolgd door de koninklijke lunch, aangeboden door de ondernemers van Hartje Hoevelaken.

In het kinderdorp was ook veel te beleven. Kinderen konden zich prima vermaken in de vijf springkussens, zandbak en ballenbak. De dorst kon worden gelest door de grote opblaaskoe te melken, die geen melk gaf vandaag maar limonade. Ook kon er geknutseld en geschminkt worden. De kindermiddag werd afgesloten met een heuse kinderbingo.
Om 17:00 uur ging de muziek een tandje harder en werd onder genot van een hapje en een drankje tot laat in de avond gefeest.

Al met al een groot succes!